sâmbătă, 20 februarie 2010

Dragostea....in termeni chimici...

Am acceptat provocarea lansata de profu' meu de Studiul Bibliei in cadrul unui concurs si am scris declaratie mea de dragoste pentru Dumnezeu...arata cam asa:

"Am invatat, pe vremea cand chimia era una din pasiunile mele, ca fiecare dintre noi suntem ca niste molecule cu structura instabila care tind sa formeze configuratie stabila de dublet... Ei bine,Doamne, structura mea este foarte instabila, dar dragostea Ta imi ofera stabilitate, si impreuna stiu ca vom putea trece fericiti peste veacuri....De aceea, Te voi iubi vesnic!"

si..unul dintre cele 3 premii oferite l-am primit eu: un CD
"Cantec pentru zambetul mamei"...il voi darui si eu mai departe mamicii mele :D

uite asa o banala seara de sambata devine stralucitoare :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu